sobota, 11 stycznia 2014

Słabo uzbrojeni chłopi/ Poorly armed peasants


Powracam do szesnastowiecznych chłopów.

Po przygotowaniu dwóch oddziałów dobrze uzbrojonych pikinierów czas na tych słabiej wyposażonych i wyszkolonych.

Zdecydowałem, że powinni wygladać bardziej po chłopsku. Ponieważ nie znalazłem odpowiednich figurek dokonałem sporych konwersji figurek perskiej piechoty Xystona.

Persowie zamienieni w szesnastowiecznych chłopów otrzymali nowe nakrycia głowy - chusty oraz kapelusze. Zmieniłem również nieco ich pozy, tak aby pasowały do pikinierów.

Pierwszy pikinier z prawej, aby dodać oddziałowi nieco różnorodności pochodzi z kolei z zestawu ateńskich wioślarzy Xystona. On także posłuzy mi za źródło figurek do konwersji.


I come back to 16th Century peasants

After finishing two units of well armed pikemen it's time fore those poorly armed and trained.

I've decided that they should have more peasant look. However I'haven't found adequate figures and had to do some conversions of Xyston persian infantry.

Persians turned into 16th Century peasants got new head wear - headscarfs and hats. I also converted poses to fit pikemen.

First pikeman from the right comes from Athenian Rowers Xyston's set. This set will also serve as a base for my conversions.

1 komentarz:

Phil pisze...

Nice ones, love the poses...