niedziela, 17 października 2010

Gwardia i lekka piechota/ Guards and light infantry




Ukończyłem oddział gwardii wodza do armii starożytnych "Hiszpanów". Jak wspomniałem wcześniej wyróżnia się bardziej jednolitym strojem wojowników.

I've finished chieftain's guards. As I wrote before they are distinct because of more uniform tunics and look of warriors.

Kolejnym oddziałem jest następna, już czwarta grupa lekkiej piechoty. Ci wojownicy mogą wyglądać niepozornie, jednak zwykle będą mieli przewagę liczebną nad wrogiem, a fakt, że są harcownikami robi z nich przeciwnika trudnego do złapania przez zwykłą piechotę.

Another unit is a next group of light foot skirmishers. These warriors may look unimpressive but usually they will have numerical supperiority over the enemy. Also skirmishing abilities make them hard to catch by most of enemy foot units.

Moja "hiszpańska" armia zaczyna nabierać kształtu. Mam już cztery oddziały lekkiej piechoty, jeden warband złożony ze średniej piechoty, gwardię wodza, cztery oddziały procarzy, dowództwa oraz lekką jazdę.

Do wykonania jeszcze dwa oddziały lekkiej piechoty i jeden jazdy.

My "Spanish" army is almost finished. With these units I have four groups of light foot, one warband, chieftain's guard, four groups of slingers, leaders and light horse.

To finish I need two more groups of light foot and one of cavalry.

Brak komentarzy: