sobota, 27 września 2008

Jak przerobić t-72 na twardego (konwersja PT-91)

Zdarza mi się grywać nie tylko w klimatach starożytnych, ale również współczesnych (taka mała ekstrawagancja wybrałem dwa skrajne okresy historyczne)

Znakomite modele współczesnego sprzętu wykonuje firma GHQ. Ich skala to 1:285

Ponieważ poza wargamingiem zajmuję się też modelarstwem postanowiłem spróbować swoich sił w konwertowaniu również modeli w tak małej skali

Wyniki oceńcie sami

T-72 na macie do cięcia, przed konwersją



Na początek, aby przerobić T-72 na czołg naszej "dzielnej armii" usunąłem elementy zaznaczone na zdjęciu na czerwono. Wyrównałem pancerz przedni, zostawiając tylko reflektory.
Z wieży usunąłem przednie pałąki, reflektory na włazie dowódcy i obok lufy. Z lewej strony lufy wyrzuciłem też skrzynki z amunicją do KMu.



Z masy modelarskiej wykonałem pancerz reaktywny na wieży przedni i boczny pancerz reaktywny z przyciętego cienkiego (0,2 mm) pleksi


Brak komentarzy: